KLACHTENPROCEDURE
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar nettygroen55@gmail.com Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

nieuw winkelmandje

van af heden blijft je winkelmandje 48 uur bewaard, ben je nog niet klaar met winkelen en wil je dit op een later moment weer oppakken dan kan dit nu. 

 veel winkel plezier,

heb je vragen voel je vrij om ze te stellen.

 

 

Nieuwsbrief

Meld je aan voor de Jalobra nieuwsbrief en ontvang meteen 10 % korting!
Aanmelden
© 2013 - 2021 Jalobra | Voor alles wat je maakt met naald en draad | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel